Heej Heej!!

I går kväll förtsatt vi en trevlig kväll på ug efter ug cykla vi hem till sofia vi kom hem 10.45 tror jag :P
Vi la oss direkt, vi lågg och prata och skicka sms i typ en timme.
Jag vaknda kl 7 för att jag vart gå på toa, efter det gick jag upp och la mig jag somnde om rätt så fort andra gången vaknade jag av att sofia väkt mig och sa att det typ lätt som att någon stod nere och blåste med en visselpipi :S
Jag blev typ ass rädd, det vissade sig vara brandvrnaren som varna att det var slut på batteri :P

Sen åkte jag hem vid typ 1 tiden ::P:(
för att jag vart på match vi spelade mot malung, då spelade vi 2 matcher i 1. första  halv lek var en den förlora vi mot 3-0 den andra halvlek bdet 0-0 :D

Nu sitter jag hos ulla-britt men ska gå och lägga mig snart puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0